لیست پروژه er
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه دانلود پروژه بانکداری در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه بانکداری در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه بانکداری در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه بانکداری در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

ارسال شده در اکتبر 30, 2016دسته‌ها نمودار ER    
دانلود پروژه حقوق و دستمزد در access در ای آر

azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com

پروژه دانلود پروژه حقوق و دستمزد در access در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه حقوق و دستمزد در access در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه حقوق و دستمزد در access در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه حقوق و دستمزد در access در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

پروژه دانلود پروژه ثبت واریزی مالیات شرکت ها در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه ثبت واریزی مالیات شرکت ها در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه ثبت واریزی مالیات شرکت ها در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه ثبت واریزی مالیات شرکت ها در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.


azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
پروژه دانلود پروژه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

پروژه دانلود پروژه ثبت اطلاعات پروژه ها و کارآموزی دانشجویان در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه ثبت اطلاعات پروژه ها و کارآموزی دانشجویان در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه ثبت اطلاعات پروژه ها و کارآموزی دانشجویان در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه ثبت اطلاعات پروژه ها و کارآموزی دانشجویان در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.
پروژه دانلود پروژه نرم افزار حضور و غیاب در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه نرم افزار حضور و غیاب در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه نرم افزار حضور و غیاب در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
توجه :  پروژه دانلود پروژه نرم افزار حضور و غیاب در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

پروژه دانلود پروژه برنامه ریزی کارها در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه برنامه ریزی کارها در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه برنامه ریزی کارها در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه برنامه ریزی کارها در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

پروژه دانلود پروژه بنگاه در اس کیو ال در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه بنگاه در اس کیو ال در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه بنگاه در اس کیو ال در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه بنگاه در اس کیو ال در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.
پروژه دانلود پروژه دادگاه در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه دادگاه در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه دادگاه در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه دادگاه در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.

پروژه دانلود پروژه بایگانی سازمان در ای آر یک نمودار ای آر کامل می باشد که بر اساس استاندارد ها و اصول اصلی درس پایگاه داده طراحی و نوشته شده است.

تمامی موجودیت های دانلود پروژه بایگانی سازمان در ای آر تا سطح 3NF نرمال سازی شده است و در آنها کلید های اصلی و خارجی مشخص شده و ارتباط بین جداول و موجودیت ها در نمودار ای آر رسم شده است. پروژه دارای نمودار ارتباط بین جداول ( ERD ) می باشد که در آن روابط یک به یک و یا یک به چند بودن جداول به طور کامل نمایش داده شده است.

نمودار دانلود پروژه بایگانی سازمان در ای آر یک پروژه بسیار مناسب برای درس آزمایشگاه پایگاه داده می باشد.

توجه :  پروژه دانلود پروژه بایگانی سازمان در ای آر قابلیت باز شدن و ویرایش در نرم افزار آفیس ( Microsoft Office ) و نرم افزار ویزیو ( Microsft Visio ) را نیز دارد.
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
09367292276
azsoftir@gmail.com
برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
دانلود پروژه بانک اطلاعاتی مربوط به رستوران

سلام.پروژه بانک اطلاعاتی SQL مربوط به رستوران را در این پست جهت اشتراک قرار می دهم که توسط کاربر سایت ارسال شده است.این پروژه شامل : فایل بانک اطلاعاتی SQL + داکیومنت کامل به همراه نمودار ER + کدهای کوئری SQL مربوطه می باشد.امیدوارم که از این پروژه استفاده مفید ببرید.

   





:: موضوعات مرتبط: proje new er sql , ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: